vineri, 11 martie 2011

Pepe-Oana Zavoranu 1-0.......

  • Pepe și-a bătut nevasta “la scor“. Media de audiență a emisiunii Happy Hour a fost, ieri, în mediul urban, de 962.000 de telespectatori pe minut. În puncte de rating, înseamnă că emisiunea de pe Pro TV a scos 8,4.
  • Și Zăvoranu a scos audiență bună, dar mult sub Pepe. Emisiunea de pe Antena 1 a fost urmărită de 661.000 de telespectatori în mediul urban, ceea ce înseamnă 5,7 rating.

Un comentariu:

  1. Divorţul dintre Oana Zăvoranu şi Pepe provoacă reacţii tot mai răutăcioase şi agresive din partea celor doi, iar lupta pare să fie abia la început. Oana Zăvoranu pare extrem de deranjată de zåmbetul pe care îl afişează Pepe în relaţia cu presa, şi care nu i-ar fi caracteristic, acuzåndu-l, totodată, că, din cauza lui, a pierdut multe relaţii în presă. Prezentă din nou la emisiunea lui Capatos, Oana a declarat că nu înţelege de ce se amuză Pepe, cånd ea îi ia apărarea în faţa a milioane de oameni, şi că nu mai este bărbatul cu care s-a măritat. „Eu pe bărbatul ăsta nu îl cunosc. Zici că este un extraterestru. Acesta nu este bărbatul pe care îl ştiam eu. Mi-e scårbă de el“, a continuat ea. Querida a subliniat în seara de miercuri că, joi, la prima oră, bagă divorţ, dorind să fie ea prima. La auzul veştii, Pepe i-a trimis un sms lui Capatos, în care îşi exprima fericirea: „Uraaaa!“. Deşi certificatul de căsătorie în original, necesar la intentarea divorţului, a fost luat de Pepe serile trecute din apartament, avocatul Oanei a reuşit să îl obţină de la Starea Civilă. Pe de altă parte, cåntăreţul a fost şi el invitat la o altă emisiune tv, unde a subliniat că nu mai există nicio şansă de împăcare între el şi Oana. „Dacă mă veţi vedea că m-am împăcat cu Oana, înseamnă că piesele pe care le cånt nu au valoare“, a declarat solistul. Pepe a precizat încă o dată că multe dintre problemele lor au fost cauzate de procesul soţiei sale cu mama ei, dar şi de faptul că Oana nu i-a oferit un copil. „Ne-am iubit prea mişto. Eu nu aveam viitor cu omul acesta. Eu vroiam copil, ea nu. Ea vroia în America, eu nu. Nu mai comunicam, eram vecini în ultima perioadă. Eu sunt pasional. Nu pot să fac un copil singur, că-mi făceam 10. Dacă vroia, avea. Cred că, însă, nu avea de gånd nici pe viitor să facă un copil“, a mai punctat Pepe. Acesta a mai precizat că nu crede că Oana Zăvoranu are o relaţie cu politicianul Tudy şi că el nu a înşelat-o niciodată în 7 ani, negånd idila cu manechinul.

    RăspundețiȘtergere

Ce va place?Ce nu va place?