luni, 12 noiembrie 2012

Campania electorala...

...a-nceput! Si ce daca? Sunt atat de-ngretosat de fluviile de minciuni si promisiuni incat ma bate gandul sa nu ma duc la vot si sa-ndemn inca cativa dintre prieteni si familie sa procedeze ca mine! Votez de mai bine de douazeci de ani si n-am lipsit de la urne decat la ultimul referendum pentru ca asa trebuia sa procedez! De fapt, constiinta nu m-a lasat sa-l tradez pe cel mai bun Presedinte al Romaniei, Dl. Traian Basescu! Si daca n-am lipsit, ce-am castigat? Nu eu, poporul asta.....Ajunsesem sa-l votez si pe criminalul ala de Iliescu numai sa nu ma trezesc cu vreun debil mintal, ca Vadim Tudor, in fruntea tarii! Naiba sa ma ia daca mai pricep ceva din politichia asta! Taras-grabis, o sa ma duc si pe 9 decembrie! Constiinta nu-mi da pace si nici cele doua maimute, Ponta si Antonescu, care incearca sa ne-ncalece! Daca reusesc sau nu, daca poporul se dovedeste inca o data ca inca nu s-a nascut sau ca doarme pe el sau voteaza cu curul sau e beat atunci...sa ne fie de bine!
Acu' n-am ce face, tre' sa votez Alianta Romania Dreapta! Minte mai putin....

Mi-e dor de Emil Boc! Sincer.......

Un comentariu:

  1. Mi-e greta de clasa politica,nu cred ca voi mai merge la vot,toti promit numai aiureli nimic concret ,nimic sa ne ajute maine totul e pentru 2015 ,2016 iar eu vreau sa traiesc ,sa supravietuiesc azi.Am 59 de ani ,de 6 luni sunt fara serviciu,peste tot mi se spune ca sunt competenta dar batrana ,in aceasta tara daca vrei sa muncesti trbuie sa ai fusta scurta si minte deloc,Dece as vota cu o clasa politica care promoveaza aceste principii?

    RăspundețiȘtergere

Ce va place?Ce nu va place?