sâmbătă, 1 mai 2010

Dan-Radu Zatreanu, un demers surprinzator pentru un parlamentar roman

Dan Radu ZATREANU

către mine
)

Stimate domn, am primit zilele trecute prin e-mail, tot de la un locuitor al colegiului meu, postarea dvs de pe blog, cred. Am ramas , sincer surprins si totodata dezamagit de modul in care prezentati activitatea mea parlamentara.
Fiind unul dintre locuitorii colegiului 14, mai mult, fiind si din aceeasi generatie, sunt oricand incantat sa stam de vorba, sa va prezint activitatea mea parlamentara sau extraparlamentara. In principiu, sunt prezent la sediul biroului parlamentar din str. Liviu Rebreanu 30a, in fiecare vineri intre orele 14-17 pentru audiente, dar zilnic, 2 consiliere parlamentare sunt prezente intre 9.30 si 17.
Din pacate azi 30.04, nu voi fi prezent, deoarece definitivam noua Lege a Educatiei in comisia parlamentara in care sunt membru si lucram zilnic intre 10 si 20, pana la finalizarea ei. Imi pare nespus de rau ca nu am reusit sa va informez asupra activitatii mele, pana acum, dar poate asta este meteahna generala a politicienilor. Telefonul meu, pe care il gasiti atat pe site-ul Camerei Deputatilor cat si pe site-ul www.zatreanu.ro, este 0722666514. Astept sa ma contactati telefonic sau la sediul cabinetului parlamentar. Numai bine, D.R. Zatreanu
Am primit ieri, pe mail , un drept la replica la un articol despre parlamentarul pe care si votul meu l-a trimis in Parlament. Am fost consternat si sincer nu ma asteptam la vreo reactie, lucru de-altfel specific parlamentarismului nostru in perioadele moarte dintre alegeri. M-a bucurat sincer reactia Domniei Sale! Invatam, incet, incet ca oamenii conteaza si-atunci cand nu sunt alegeri! Am sa povestesc mai multe despre "parlamentarul meu" dupa intrevederea cu dansul. Sper, ca de-aici inainte, exemplul D-lui Zatreanu sa fie luat si de alti politicieni!

Un comentariu:

  1. Presupun ca întrevederea nu a mai avut loc :) sau a avut loc si a fost atat de goala incat ati decis sa nu mai impartasiti nimic.

    RăspundețiȘtergere

Ce va place?Ce nu va place?