marți, 8 februarie 2011

Coloana vertebrala? Care coloana?...........

Fii atenta la mine: eu dictez si tu scrii acolo, pe panou, sa nu uiti ce-ai de facut diseara la emisiune! Sa ai mare grija pentru ca stii, daca faci un pas gresit iti tai urgent juma de salariu sau te dau afara! Si-acum, asculta comanda la mine:
1. Nu pronunti nicio fraza fara sa aud sintagma mea favorita "Basescu dictatorul"
2. Cat de des se poate, se aminteste de Partidul Conservator si de Fundatia Dan Voiculescu(in cateva cuvinte se aminteste de binefacerile ei si se pronunta de cel putin 10-15 ori numele meu)!
3. Se insinueaza de-asemenea, ca PD-L este un partid de corupti care are interese contrare cu ale poporului roman!(daca cineva incearca sa se ia de afacerile mele cu statul, ii intrerupi pana se plictisesc si uita de subiect)!
4. Pentru ca astia de la PSD nu m-au vrut la semnarea protocolului USL(imi cumparasem si cravata noua, lua-i-ar dracu!) il ataci pe Ponta toata emisiunea! Sa nu mi-l slabesti o clipa ca ai dat de dracu cu mine! Nu uita sa-l lauzi pe Antonescu, ca sa-i faci in ciuda!
5. Hai fa, da-te dracu, dimineata sa treci pe la casierie ca te-am trecut la prima!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce va place?Ce nu va place?