duminică, 28 februarie 2010

Va arat eu voua!

Incep de maine sa dau in voi cat se poate! Nu-mi neg simpatiile democrat-liberale dar nici n-am vreun gand sa-i iert pe imbecilii care stau in parlament degeaba! Am sa caut, pentru toti, lucruri bune sau rele, absente, interventii, samd.Dau in voi pana m-oi satura si putin imi pasa de reactiile voastre(de vor exista!). Clasa politica, de rahat, fiti atenti la mine:sunt un simplu muritor(sa zicem ca nu de foame), n-am firma, masina, n-am nici o problema, ma gasiti repede daca doriti si n-aveti decat sa faceti ce vreti dar de iertat nu va iert!M-am saturat de voi, de imbecilitatile pe care le debitati la TV si in Parlament, de mutrle acre(in functie de optiunea politica), de pretentile voastre nemasurate. E timpul sa va maturizati sau sa va carati! Unde? V-as spune dar stiti voi bine............

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce va place?Ce nu va place?