marți, 23 august 2011

23 August 1944-23 August 2011

Au trecut 67 ani de la Marea Lovitura de Stat!. Unii s-au bucurat, altii s-au suparat, altii s-au carat.......unii au ramas! Nemtii au pierdut razboiul, Romania a platit si plateste in continuare o gramada de daune(deh, avantajele invingatorilor!!!!!!!!!!!!). Nemtii au luat-o repede in sus spre prosperitate, noi ne-am ales cu o talpa ruseasca si un comunism "victorios". Asa ne era scris intr-o intelegere dintre occident si "Marele Rasarit Rusesc". Am pierdut vremea inotand in mocirla vreme de 45 ani, am alergat singuri si-am iesit pe locul doi. S-a spart buba in 1989 si-am incercat s-o luam de la zero. Sa zicem ca-ncet incet recuperam dar avem un deficit de patruzeci si cinci de ani! Daca o sa crestem ca Fat-Frumos avem o speranta daca nu, putem spune pe romaneste: am belit-o! Acu' e timpul pentru o lozinca care nu-si avea sensul inainte de '89: Hai la lupta cea mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce va place?Ce nu va place?