Cristian Tudor Popescu

“"Hai sictir, Volodea!" Aşa ar trebui să-i răspund d-lui Vladimir Tismăneanu, pe potriva nivelului intelectual exhibat în replica d-sale la faptul că i-am atras atenţia în legătură cu atitudinea sau, mai exact, nonatitudinea faţă de alegaţiile "istorice" ale preşedintelui Băsescu. N-am s-o fac, nu vreau să sporesc josnicia adusă pe lume în aceste zile de preşedintele profesorului Tismăneanu şi de profesorul Tismăneanu însuşi”, scrie Cristian Tudor Popescu în Gândul.

Reacţia lui CTP apare după ce Tismăneanu scrisese pe blog următoarele: „iar Cristian Tudor Popescu, cunoscutul filosemit şi antifacist, cândva apologetul negaţionstului Roger Garaudy (e nevoie să revenim la subiect, domnule CTP?) mă acuza că am capotat la testul evreităţii, nu doar la acela al vocaţiei mele intelectuale. A uitat de fostul sau coleg de la "Adevărul”, Sergiu Andon, autorul unui abject pamflet intitulat "Hai sictir, Majestate”".”

Realitatea.net