vineri, 10 iunie 2011

Nesimtirea atinge si geniile: Ilie Nastase

Fostul numar 1 mondial din tenis a fost prins baut la volan si are permisul suspendat 90 de zile. Politistii l-au sanctionat si cu o amenda de 500 de lei pentru tulburarea linistii publice din cauza unei iesiri "nu prea placute" pe care ar fi avut-o fata de oamenii legii.

Nastase dezminte acuzatiile care i se aduc si spune ca a fost provocat de un fotograf.

"M-a oprit politia, am suflat in fiola si am fost la limita legii. N-am omorat pe nimeni, n-am calcat pe nimeni. Nu am facut niciun scandal! Era un paparazzo care ma filma si i-am spus politistului. Mi-au spus ca nu au dreptul sa intervina pentru ca se se afla pe spatiu public si poate sa faca ce vrea.

Cred ca plec definitiv din tara! Ma gandesc foarte serios sa-mi scot casa la vanzare si sa nu mai vin deloc in Romania. Mai bine plec eu decat sa fac vreo prostie si sa ii bat, sa rup cuiva vreo mana, vreun picior. Prefer sa cedez eu", a spus Ilie Nastase.
Adica el poate sa conduca baut, sa-njure(nu e pentru prima data!) pentru ca e cine e! daca nu, isi ia jucariile si pleaca acolo unde, crede el, politia il lasa sa faca ce vrea! drum bun, cale batuta......

2 comentarii:

  1. esti un obosit trist si frustrat, toata lumea conduce bauta la volan

    RăspundețiȘtergere
  2. Am fost invatat sa nu vorbesc cu necunoscutii! Ce replica pot da la un asemenea comentariu? Ma gandesc ca erai baut cand ai scris asa ceva!

    RăspundețiȘtergere

Ce va place?Ce nu va place?