miercuri, 29 iunie 2011

Monumente de nesimtire(15): Azi: Gigi Becali&Dumitru Dragomir


Spiritele s-au incins cand Steaua, reprezentata de Valeriu Argaseala, a fost singurul club care n-a fost de acord cu vanzarea celor 6 pachete catre RDS. Dumitru Dragomir a asteptat terminarea sedintei si i-a cerut socoteala presedintelui stelist. "Bai, fitilistule, de ce ai bagat strambe la patronul tau, spunandu-i ca se face tintarul cu cinci zile inainte de prima etapa?". La inceput, Argaseala a raspuns calm: "Pentru ca asa ne-ai zis tu la precedenta Adunare Generala".

"Esti un informator si un nenorocit! Il montezi mereu pe Gigi impotriva mea, bagi numai strambe. Fitilist nenorocit!", i-a mai spus Dragomir lui Argaseala, care s-a enervat: "Bati campii, noi nu suntem carpa ta de sters pe jos, sa faci tu glume cu noi?"

Scandalul dintre Gigi Becali si Dumitru Dragomir continua. Patronul Stelei e hotarat sa schimbe conducerea LPF dupa ce nu i-a convenit rezultatul licitatiei pentru drepturile TV.


"Mascariciul ala vrea sa conduca pe banii mei. I-am cerut scuze lui Nicu Badea, nu are el treaba. Mergem la judecata si aducem control la liga. Ma face pe mine Mitica analfabet? Am mai multe clase ca el. Eu am 13 plus 3 de facultate. El are 8!

A zis ca se retrage in 2014, dar il dam mai repede jos. Cel mai bun e Gica Popescu la LPF"
a declarat Gigi Becali.

Un comentariu:

  1. http://www.evz.ro/detalii/stiri/mahalagiii-ligii-i-lovesc-din-nou-gigi-becali-si-dumitru-dragomir-s-au-injurat-in-direct-935837.html

    RăspundețiȘtergere

Ce va place?Ce nu va place?