sâmbătă, 18 iunie 2011

Monumente de nesimtire(11):Azi, inca unul, mai nesimtit ca toti: Sorin Oprescu


Sorin Oprescu a inaugurat Pasajul Basarab fără a mai aştepta recepţia de la Inspectoratul în Construcţii. A cântat fanfara, au fost animatoare, bucureşteni foartze mulţi, iar Sorin Oprescu a anunţat că se gândeşte la un nou mandat de primar.

"Dacă bucureştenii vor fi de acord cu ceea ce fac, or să mă voteze. Da, domne, candidez că vreau să se învârtă oraşul ăsta după soare", a declarat Sorin Oprescu la emisiunea 3x3 de la Realitatea TV.

Întrebat de Stelian Tănase dacă a făcut vreun aranjament politic, Oprescu a spus: "Nu am făcut nici nun aranjament cu USL. 17 ani am făcut parte din PSD, eminamente sunt un om de stânga, am operat şi d-aia cu pijama de mătase, şi d-aia cu pijama de la spital, nu am făcut diferenţa. M-a onorat şi mă onorează prietenia lor, dar nu am nici un deal politic".

La întrebarea dacă este "omul lui Băsescu", primarul Capitalei a răspuns: "Cred că s-ar putea spune invers, că Băsescu este omul lui Oprescu. Nu mă leagă o prietenie, ci respectul pentru instituţia prezidenţială, am relaţii instituţionale", evitând să de aun răspuns direct cu privire la o posibilă candidatură a sa la alegerile prezidenţiale din 2014.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce va place?Ce nu va place?