Vladimir Găitan: La 65 de ani, am ajuns să fiu umilit de fisc

În încercarea de a-şi rezolva problemele cu ANAF-ul, Vladimir Găitan le-a făcut acestora o vizită. Nu a mers singur, ci însoţit de un alt monstru sacru al ecranului, Marin Moraru. Ce s-a întâmplat acolo este o frescă a relaţiei funcţionar public-cetăţean în ziua de astăzi: "Mă duc la Fisc. Acolo, dau peste o doamnă care este convinsă că trebuie să plătim. Că am încălcat legea. M-am dus acolo cu Marin Moraru şi se uită la noi ca la felu` 14. "Îmi pare foarte rău, dar trebuie să respectaţi legea". Cum mă simt, la 65 de ani, cu Marin Moraru umblând prin circumscripţii financiare, umilindu-ne. Ce sentiment să mai ai? Decât de umilinţă, umilinţă şi iar umilinţă. Parcă tot sistemul se conjugă spre chestia asta. Să nu îndrăzneşti să te ridici puţin, că apare unul cu un plici uriaş şi îţi aminteşte că eşti o muscă, un gândac ce trebuie să umbli pe jos".