joi, 28 iulie 2011

Inca un motiv pentru care echipa de fotbal Steaua Bucuresti mi-a iesit definitiv din inima: M.M. si tiganiile lui

"Am aprobare de la Gigi, si pot sa-l dau afara pe Narcis in secunda unu. Daca nu imi convine ceva, pot sa il inlocuiesc!"

Acesta a fost atacul lui Meme Stoica, aseara, la Digi Sport. Managerul Stelei a incercat sa isi demonstreze puterea pe care o detine in cadrul clubului, chiar daca cel vizat este un alt membru din conducere.

Replica lui Narcis Raducan a venit azi, insa a fost foarte decenta.

"Am invatat in acesti doi-trei ani ca atunci cand apar la televizor, reprezint Steaua. Trebuie sa le transmit jucatorilor liniste, prin comportamentul meu. Am fost si eu jucator si stiu cat de important este. Problemele se rezolva in particular. Am discutat azi, si vom mai discuta, dar eu nu vreau sa vorbesc despre lucrurile astea in fata presei", a spus Narcis Raducan la Sport.ro.

O replica mai eleganta decat un dribling de-al lui Hagi!

Un comentariu:

Ce va place?Ce nu va place?